Rezervari telefonice
+4 0733 311 177
+4 0721 611 132

Termenii si Conditii

1. Plata trebuie sa fie realizata inainte de plecare.

2. In cazul unei rezervari telefonice, aceasta este subiectul termenilor si conditiilor impuse de noi, iar clientul trebuie sa accepte acest fapt.

3. Pentru o rezervare pentru doua sau mai multe persoane, cel care achita transferul se va obliga la acest lucru si va functiona ca agent al ambilor/ tuturor membrilor grupului, acceptand aceste conditii de rezervare in numele fiecarui membru al grupului.

4. Cand Auto Car Hire angajeaza serviciile altor operatori decat Auto Car Hire, compania face acest lucru ca si agenti ai respectivilor operatori, ale caror proprii conditii se vor aplica, iar responsabilitatea noastra va fi redusa la propriile servicii de calatorie prestate.

5. Emailul de confirmare este propria rezervare. Trebuie prezentat soferului sau reprezentantului atat pentru primul transfer, cat si pentru cel de intoarcere.

6. Destinatia si adresa de preluare de pe voucher sunt adresele (de) la care veti fi preluat/ transportat. Daca doriti sa schimbati aceste detalii sau altele, trebuie sa o faceti in scris prin email sau telefonic 3 zile inainte de data sosirii. Orice modificare a rezervarii poate fi subiectul unei extra taxe.

7. Clientii au dreptul s anuleze rezervarea cu cel putin 48 de ore inainte de momentul preluarii prin email sau telefon.

8. Clientii au dreptul sa transporte doar 2 bagaje fiecare, inclusiv echipament de golf. Orice exces de bagaj se va declara la momentul rezervarii. Daca aveti excesiv de multe bagaje, Auto Car Hire isi rezerva dreptul de a taxa suplimentar sau de a refuza sa transporte obiectele.

9. Auto Car Hire isi rezerva dreptul (si il delega soferilor sai) de a refuza sa transporte o persoana care este suspecta de a se afla sub influenta alcoolului sau a drogurilor si/ sau al carei comportament risca sa puna in pericol soferul, masina sau ceilalti pasageri.

10. Pasagerii nu au voie sa transportye in vehiculele noastre bauturi alcoolice cu scopul de a le consuma in vehiculele noastre.

11. Fumatul este interzis in masinile Auto Car Hire.

12. Auto Car Hire va face tot ce ii sta in putinta pentru a asigura ca vehicului va fi la locatie la momentul transferului si ca va ajunge la destinatie la timp. Auto Car Hire nu isi va asuma nicio responsibilitate in cazul in care apar intarzieri din motive dincolo de controlul companiei. Vehiculele sunt complet asigurate pentru pasageri si terti, conform prevederilor legislative in vigoare in Romania. Totusi, desi se iau toate masurile de precautie, proprietatea clientului este transportata pe riscul clientului si responsabilitatea ii revine acestuia in cazul pierderii sau deteriorarii. Clientii sunt prin urmare sfatuiti sa isi verifice asigurarea de voiaj proprie.

13. Auto Car Hire s angajeaza sa transporte pasagerii cu un minim de disconfort la destinatie, dupa cu este solicitat pe documentul de confirmare. Totusi, exista situatii dincolo de controlul nostru care pot impiedica realizarea acestei responsibilitati. Iata exemple de circumstante care nu depind de noi:

– accidente care cauzeaza intarzieri

– acces restrictionat

– conditii meteo exceptioanle, grave

– supunere la ordinul politiei

– morti sau accidente pe traseu

– vandalism si terorism

– intarzieri de trafic neprevazute

– actiune industriala cauzata de terti

– probleme cauzate de alti clienti

– vehiculul este retinut sau intarziat de un agent de politie sau de un oficial guvernamental

– alte circumstante care afecteaza siguranta pasagerilor

14. Daca Auto Car Hire nu reuseste, din orice motiv de care se face raspunzator, sa duca pasagerii la destinatia confirmata, Auto Car Hire va asigura transport adecvat: autobuz, tren, masina privata, taxi etc. Orice rambursare realizata de Auto Car Hire pentru costurile alternative de deplasare nu vor depasi costul confirmat pentru destinatie cu taxi.

15. Auto Car Hire isi vor asuma responsabilitatea doar pentru pierderile petrecute ca si consecinte rezonabile si previzibile generate de incalcarea directa a contractului. In astfel de situatii, responsabilitatea noastra se va limita la o valoare definita per pasager.

Tag-uri: